Pandemin har skapat en svår situation för flygbranschen med många inställda flyg och väntande återbetalningar. Om du vill omboka eller avboka ditt flyg kommer vi att kontakta flygbolaget åt dig. Observera dock att alla flygbolag har olika regler och att vi inte kan garantera att det flygbolag du reser med kan tillgodose din begäran. Vi gör vårt bästa för att hjälpa dig i den här svåra situationen.

Läs mer om våra avgifter för manuell hantering här.

Vi hanterar alla ärenden som rör återbetalning eller ombokning i den ordning vi får in dem. I och med pandemin och den ökade volymen kan hanteringstiden förväntas bli längre än vanligt. Vi gör vårt bästa för att hjälpa dig så snabbt som möjligt.

Hur blir jag informerad om uppdateringar?

Du informeras via e-post när din ombokning eller återbetalning har hanterats. Vänligen invänta denna information via e-post innan du kontaktar oss igen. Kom ihåg att du kan kontrollera status för återbetalningen på "Mina bokningar", som du loggar in på via knappen högst upp till höger på vår hemsida, eller genom att klicka här.

Logga in med Facebook eller Google om du bokade med det e-postkonto du använder på dessa tjänster, eller ange beställningsnummer och den e-postadress du använde vid bokningen.